Blog de CaminsTECH

dimarts, 18 desembre, 2018

Amb la proximitat del final de l'any 2018 aprofitem per fer balanç de les principals actuacions realitzades des dels Serveis TIC de la UTGAC.

divendres, 13 abril, 2018

Ja fa uns mesos que a l'equip de CaminsTech utilitzem la versió gratuïta d'Asana per organitzar la nostra feina i millorar la nostra gestió com a equip. Després d'un període d'adaptació i d'un parell de mesos d'utilització de l'equip al complet, és moment de fer balanç.

Abans de res, cal dir que en tractar-se d'una eina privada, hem limitat el seu ús a la gestió de tasques, sense associar informació específica dels nostres sistemes a les tasques. En aquest sentit, tampoc hem aprofitat les possibilitats de documentació per projectes que l'eina ens ofereix.

dissabte, 10 març, 2018

Aquest post és fruit de l’assistència a la conferència organitzada des de l’ICE Education Going Digital: Aproaches, Experiences and Lessons Learned” de la professora Katerina Bagiati(1), investigadora de l’Open Learning del MIT (Massachusetts Institute of Technology).

dimecres, 10 gener, 2018

Per la gestió interna de l'equip de CaminsTECH, procurem seguir les bones pràctiques que fomenten les metodologies àgils, com les reunions de retrospectiva, reunions d’anàlisi i reflexió en les que l’equip analitza la forma de treballar per a la seva millora continua, al finalitzar un projecte o diferents parts d’un part d’un projecte.

dilluns, 4 desembre, 2017

Amb la proximitat de final d'any, voldriem aprofitar l'avintesa per fer balanç de les principals actuacions realitzades, en el marc de les TIC, durant aquest 2017 i desitjar-vos unes Molt Bones Festes i un Feliç 2018 a tothom !!.

dissabte, 17 juny, 2017

El servei d’aules informàtiques és essencial per l'Escola de Camins. Disposar d’aules equipades amb els recursos suficients per a poder executar el programari docent instal•lat, buscar el mínim temps de resposta en la resolució de problemes i poder oferir una experiència d’usuari acceptable, és vital pel correcte desenvolupament de la docència.

dimecres, 21 desembre, 2016

Us desitgem unes bones festes de Nadal i una bona entrada d'any 2017.

En el període de Nadal el servei d'Atenció a l'Usuari de CaminsTECH tanca del 24 de desembre fins el 8 de gener ambdós inclosos.

Funcionament dels serveis TIC durant aquest periode:

dimarts, 10 febrer, 2015

Els darrers anys s’està sentint molt a parlar de la Impressió 3D i més recentment del concepte de Fabricació Digital o moviment Maker. Des de CaminsTECH, en col·laboració amb CaminsMakers, hem estat investigant i treballant en aquestes noves tendències tecnològiques.

divendres, 6 febrer, 2015

Després de mesos de canvis, de nous projectes i de noves formes de treballar creiem que ha arribat el moment de seure i fer una reunió de retrospectiva del funcionament de CaminsTECH.

dijous, 5 febrer, 2015

El passat 16 d'octubre, Apple va alliberar la nova versió del seu sistema operatiu, el Mac OS X Yosemite (10.10). A grans trets, aquesta nova versió millora la interacció de l'ordinador amb els altres dispositius Apple, ofereix petits canvis a la interfície i aporta algunes funcionalitats noves. Es tracta més d'una evolució pausada del que hi havia que no pas d'un canvi revolucionari.